It’s a colorfullworld…

Begin 2017 had ik het voornemen om mijn leven wat leuker te maken. We hebben best zware jaren achter de rug en mijn gezondheid is steeds erg wankel. Dus planden we leuke dingen, maar ook in de 1e helft van 2017 hadden we veel pech. De reis die niet echt lukte door oa gedoe met rolstoel en er speelden een aantal familie omstandigheden. Hoewel de rolstoel nog altijd niet echt gemaakt is, krijgen we dus wel een nieuwe pup en hebben we zin in de komende maanden van 2017.

Ondanks mijn tekort aan energie is het goed voor mij om ergens mee bezig te zijn. Er is gelukkig wel een duidelijke afname inzake wat administratieve zaken, en dus is er meer ruimte om mij bezig te houden met dingen die ik gewoon leuk vind om te doen. Natuurlijk is het ook een kwestie van tijd maken en kiezen wat je belangrijk vindt.

Ik heb dus zoals al aangekondigd nu mijn website inzake Colorfullworld afgemaakt. Echt fijn! Heb je nog niet gekeken dan hier nog even de link Colorfullworld. 

IMG_3659Hier laat ik mijn foto’s zien en verkoop een aantal producten.

Daarnaast ben ik actiever op facebook. Ik had al een zakelijke pagina, tevens genaamd Colorfullworld  maar hierbij mis ik erg het contact tussen mensen. Daarom heb ik recentelijk ook de groep It’s a colorfullworld opgericht. In deze groep wil ik het motto van Colorfullworld uitdragen.

Foto-5

Het motto van Colorfullworld is: Inspiratie voor mensen met en zonder handicap.

Nu is dat best vaag en ik wil hier proberen uit te leggen wat ik met de groep it’s a colorfullworld voor ogen heb. Ik als beheerder ga challenges inzake fotografie of andere zelfgemaakte producten plaatsen. Leuke DIY’s neerzetten. Ik ga dingen weggeven, gewoon om jou dag extra leuk te maken. Ik ben ook altijd veel met geld en besparen bezig (om het geld wat we besparen weer aan leukere dingen uit te kunnen geven). Er komen (opmerkelijke) berichten uit het nieuws plaatsen omtrent het leven met een handicap.* Kortom een gezellige groep met veel plek voor de leuke dingen in het leven maar ook met verdieping op zijn tijd!

*Veelal merk ik dat mensen zonder handicap soms echt geen idee hebben wat in Nederland wel of niet geregeld is. Ik vind het belangrijk om begrip voor elkaar te hebben en denk dat dit vooral ook bereikt wordt door kennis. Zo vind ik het persoonlijk vreselijk dat mijn rolstoel defect is en ik ben kwaad met name op de leverancier (wel. zorg), maar wist je dat in Amsterdam er een tilservice is om mensen die door een beperking niet hun huis uit kunnen af en toe letterlijk hun huis uit te tillen. Dit bericht hetgeen begin 2017 in het nieuws was, daar schrok ik behoorlijk van en juist door dit soort zaken kan ik waar nodig zelf ook goed relativeren. Meer lezen- zie artikel Opgesloten in je huis .

Echter naast mijn bijdrages is het de bedoeling dat de leden ook bijdrages leveren. Dit mag ook van alles zijn. Leuke foto gemaakt, trots op je zelfmaak project, leuk gedichtje/spreuk gezien/bedacht, artikel wat je wil delen, plaats het! Iets leuks wat je vandaag of later wil gaan doen laat het weten. Iets waar je trots op bent. Heb je een eigen blog of shop, plaats het gerust!

Echter om de groep levendig te krijgen hebben we wel leden nodig. Dus ik roep iedereen op- wordt lid van:

It’s a colorfullworld

Eenmaal lid geworden, deel dan de groep op je eigen tijdlijn en nodig je vrienden uit om ook lid te worden. Dan maak je kans op een leuk tasje met een schrijfblok en een aantal wenskaarten. Zie het bericht op It’s a Colorfullworld.

IMG_3915

IMG_3917

Geef het een kans, vind je het niets je kunt natuurlijk altijd weer uit de groep stappen. In de groep wordt er streng op toegezien dat we het samen leuk en respectvol houden!

Natuurlijk kun je ook mijn zakelijke pagina op FB liken- FB Colorfullworld

Ik zie je op facebook!

 

 

 

Geef een reactie

