Oud, nieuwer en nieuwste nieuws!

OUD “NIEUWS”……

Medio Juli werd in het UMCG wederom botox in mijn blaas gespoten. Dit keer met een ander narcose middel en een erg begripvolle anesthesist. Dat was fijn, want ik had minder bijwerkingen in de weken erna. Ik kon thuis rustig bijkomen en de misselijkheid was veel minder.

IMG_3563

Helaas is er nog altijd het probleem met de rolstoel. Dat zorgde alsnog voor heel wat hoofdbrekens. Ik kan met de rolstoel rijden enkel op een erg langzame stand. De rolstoel trekt dermate naar rechts, dat ik steeds bij moet sturen, maar dit gaat niet altijd subtiel. Het valt dan extra op, hoe onoplettend mensen en kinderen zijn. Ik kan niet snel reageren met de rolstoel, en dat blijkt dan erg lastig en zelfs gevaarlijk. Dus ik vermijd alle plekken waar veel/meerdere mensen zijn. Eveneens kan Bente niet goed meelopen, want die schrikt van mijn plotselinge bewegingen. Het komt erop neer dat we erg veel thuis zijn en er weinig komt van de uitjes die ik in gedachten had. Ik heb heel wat woorden met Welzorg gewisseld en ik bleef niet altijd even aardig. Maar er is nu een soort van plan om te kijken hoe ik nog met de rolstoel verder kan.

Nieuwer nieuws!

IMG_3909

Het vele thuis zijn heeft echter wel geleid tot het eindelijk voltooien van de Colorfullworld website. Ik zocht een website die met name snel en makkelijk op te zetten- en bij te houden is, en dat lijkt gelukt. Het blijft nogal een uitdaging om met een paar uur energie per dag allerlei plannen en ideeën te hebben. In weken dat er niet veel andere zaken spelen en ik er weinig op uit ga, lukt het om me bezig te houden met het bewerken van foto’s en de website. Maar zoals al vaak gebleken in weken dat ik andere zaken te doen heb, blijven die dingen snel liggen. Ik hoop nu de formule te hebben gevonden dat ik -samen met een aantal van mijn fijne hulpen- de doelen die ik voor ogen heb inzake Colorfullworld kan behalen.

Op de website laat ik een overzicht zien van al mijn foto’s. En zijn diverse artikelen te koop zoals fotowenskaarten en notitieboekjes, maar ook erg voordelige setjes met diverse producten. Neem gerust een kijkje op Colorfullworld of ga direct naar de verkooppagina’s: klik op  Verkoop!

Foto

Daarnaast ben ik bezig een nieuwe FB groep op te zetten. De groep die: It’s a colorfullworld heet, heeft als doelstelling dat mensen zaken delen die belangrijk voor hun zijn. Het speerpunt ligt bij fotografie. Ik nodig iedereen, maar ook specifiek mensen met handicap of ziekte uit om hun verhaal en foto’s te delen op de site. Hoe fotografeer je en waarom. Waar loop je tegenaan inzake het fotograferen met een handicap. Of waar loop je zonder handicap bij fotograferen tegenaan. Wil je nog tips inzake fotografie. Wat is het verschil met mensen die niet ziek zijn. Welke hobby;s heb je verder. Wat inspireert je. Wat wil je (ook belangrijk voor mensen die niet ziek zijn) gaan doen.

Natuurlijk zal ik zelf veel aanwezig zijn op deze groep en zoveel mogelijk dingen plaatsen. Hoe fotografeer ik, wat doe ik verder. Wat kan ik niet en hoe ga ik ermee om. Hoe maak je je leven leuk. Challenges om elke dag een foto te maken en ga zo maar door. Ik wil de groep in 1e instantie zo breed mogelijk trekken met allerlei interessante vragen, foto’s, verassingen en weg geef acties. Hoe het loopt is ook voor mij nog een vraagteken en tevens een uitdaging. Alle ideeën zijn welkom. Ik zou het heel erg fijn vinden als je lid zou willen worden. It’s a colorfullworld 

De groep staat nog echt in de kinderschoenen, dus geef het even de tijd, de groep moet worden opgebouwd! En de groep is voor zowel mensen met als zonder handicap. Juist om begrip te kweken tussen mensen met en zonder handicap en in feite iedereen uiteindelijk het doel heeft om een fijn leven te hebben.

Nieuwste nieuws!

En dan is er nog een laatste nieuwtje en dat verklap ik nog even niet. Nu ja, ik geef een tip en voor diegene die ons nog kennen is het dan vast al makkelijk te raden. Bente is nogal eenzaam….. Verder nieuws en foto’s hieromtrent volgen snel!

IMG_3718

 

Een gedachte over “Oud, nieuwer en nieuwste nieuws!”

  1. Ja joh! Maak me gek! Niet eerlijk dit…
    Wanneer? en hoeveel? Een verwachtte of een hele nieuwe kleine. … extra huurder, fietser of volleyballer…konijn kip of cavia?? 😘😘 je leest het fantasie genoeg 😁lieve groet van Annet.

    Like

Geef een reactie

