Update met een update :-)

Het grootste probleem van een lange tijd geen blogs schrijven, is dat beginnen steeds lastiger wordt. Er is (te) veel te vertellen.

Plus een nog een groter dilemma, kom je na die 1e blog wel weer aan de volgende blog toe op redelijke termijn. (zie hieronder ook de extra update – oftewel hoe de tijd mij altijd weer inhaalt)

Met welk verhaal start je op en wat wordt het vervolg.

Op zich altijd onderwerpen te over, het in een goed leesbare blog gieten is veel werk.

De Botox ingreep van begin november 2016 hakte er goed in. Ik bleef lange tijd zo misselijk dat ik wel erg weinig deed. Dit zo direct na het overlijden van Florina eind augustus 2016 zorgde voor aaneengesloten best lange veelal saaie maanden.

Mijn goede voornemen in 2017 was dan ook, meer genieten. Meer ruimte voor de dingen die ik leuk vind om zo de andere lastige -het moet nu eenmaal-zaken beter het hoofd te kunnen bieden.

En dat lijkt te lukken. Ik ben weer begonnen met het opnieuw in de markt zetten van Colorfullworld en ondanks dat ik soms het gevoel heb dat het niet opschiet met het verkopen via Colorfullworld, zag ik dat mijn voorraad wenskaarten en andere artikelen toch behoorlijk geslonken was en ik nieuwe voorraad moet creëren. Daar ben ik nu mee bezig en dat doet mij goed.

Een flinke boost inzake Colorfullworld was de bestelling van de budgethouders vereniging Per Saldo die momenteel in hun kantoorgangen diverse foto’s op aluminium van mij hebben hangen. Meer hierover in een volgend blog nadat ik zelf live heb aanschouwt hoe mijn foto’s daar hangen.

Ik houd deze blog beknopt, nu het gelukt is om weer meer tijd vrij te maken voor zaken die ik leuk vind, hoop ik dat ook regelmatiger bloggen wat makkelijker zal worden.

Update 22 maart: Deze blogpost schreef ik ergens begin maart, net voor ik deze wilde plaatsten werd ik opnieuw  dagen (erg) ziek. En weer was ik te druk met een aantal familiezaken en regelen van allerhande zaken die niet mijn voorkeur hebben. En dan weer de twijfel, hoe kan ik zo websites en een blog bijhouden. Nu is het weer iets rustiger, dus ik plaats deze blog toch en ik hoop zo dat het vaker lukt om mij bezig te houden met zaken die belangrijk voor mij zijn.

Binnenkort gaan wij ook op reis. We zijn van plan erg rustig aan te doen qua reizen zodat er tijd overblijft om te bloggen over onze reis en andere zaken die ik eventueel wil delen. Ook hoop ik nieuwe foto’s te maken, dat wordt wel weer eens tijd.

De zon schijnt, de lente is begonnen.

Foto

Een gedachte over “Update met een update :-)”

Geef een reactie

