Spannende dagen

Zondag op maandagnacht werden wij wakker van de ambulance die met zwaailicht voor ons raam/deur stond. Het bleek te gaan om de vriendin van mijn vader. Mijn vader woont boven ons en zijn vriendin was bij hem. Ze was niet goed geworden en het was niet gelijk duidelijk wat de reden hiervoor was. Wel ging het steeds slechter en uiteindelijk werd een scheur in de aorta gevonden. Direct met ambulance doorgezonden naar een ander ziekenhuis alwaar de OK klaar stond. De operatie duurde 8 uur en het was heel spannend. Ook na de OK bleef de toestand nog kritiek, maar nu wat dagen later lijkt alles wat te stabiliseren. Van mijn geef maand plannen en andere Colorfullworld zaken kwam weinig, en ook vandaag deed ik zeer weinig. Nu de meest spannende dagen voorbij zijn, hoop ik diverse dingen weer wat op te pakken.

2 gedachten over “Spannende dagen”

Geef een reactie

