Weggeefactie!

Vandaag zijn wij 22 jaar getrouwd. Dus reden voor een feestelijke dag. Wij gaan dan ook vanavond lekker uit eten. Ik heb prachtige bloemen ontvangen van Sander.

Maar het is ook Geef Maand en dus wil ik vandaag een mooi pakket weggeven. Wil je in aanmerking komen laat dan hier of via FB een reactie achter dat je graag mee wil dingen.

Voordat ik verklap wat er in het pakket zit, wil ik nog even laten zien wat ik via de FB site van Geef Maand November ook wat kreeg. Ik ontving 2 hele leuke boekjes over pannenkoeken en high tea. Aangezien wij erg houden van pannenkoeken (en high tea) kwamen deze boekjes erg te pas. Leuk om precies vandaag bij de post te krijgen.

IMG_1789

Het pakket wat ik ga weggeven is een uitgebreid pakket. Een van de mooiste boeken die ik en Sander de afgelopen tijd lazen is het boek: Het vergeten verhaal vaneen onwankelbare liefde in oorlogstijd.

Ik las het boek niet maar luisterde er naar via aangepast lezen waar ik lid van ben en vond het boek zo mooi, dat ik het kocht voor Sander. Die heeft het inmiddels ook uit. Het is een dik boek dus goed voor heel wat uren leesplezier. De boekenlegger die ik er bij geef zorgt dat je toch het boek even kunt wegleggen als je wat anders moet doen ;-). Het gaat wel over de 2e wereldoorlog, dus dat moet je dan wel interesseren maar het is een prachtig verhaal!

Daarnaast zit er een mooie stevige kaars in het pakket, sfeervol voor de winteravonden. Een stukje chocolade is altijd lekker als je knus met boek en kaars aan op de bank zit. En tot slot krijg je een aantal postkaarten met mooie afbeeldingen uit mijn eigen colorfullworld kaartencollectie, waarvan ik hoop dat jij ze weer doorstuurt naar mensen die jij kent en je graag een kaartje wilt sturen. Ik verloot het pakket  vrijdag 13 november om 12.00 uur dus tot die tijd kun je hier of via FB reageren.  Verder wens ik iedereen een fijne dag met vele kleurrijke momenten!

IMG_1758

7 gedachten over “Weggeefactie!”

  1. Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Lekker uit eten vanavond. Doen wij morgen ter ere van mijn verjaardag en onze trouwdag (iets langer dan jullie nl. 34) ik wil ook wel meeloten voor het leuke pakket.
    Groetjes,
    Wil

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

