Geef Maand!

Als ik weinig toekom aan het schrijven op deze blog dan raak ik automatisch ook een beetje kwijt welke kant ik nu op wil met de blog.

De naam van mijn bedrijfje en ook van deze blog: Colorfullworld is niet voor niets gekozen.

Ik wil de wereld best wat kleurrijker maken.  Maar eerlijk is eerlijk het leven raast ook hier soms zo voorbij dat ik niet altijd tot de essentie kom van mijn eigen ideeën. Ik gun mijzelf ook mijn rust en dat gaat niet altijd samen met het uitvoeren van allerlei plannen die ergens in mijn hoofd ronddolen.

Maar toen ik op de blog van:

http://hetrijkewijf.blogspot.nl

las over November als geef maand, wist ik direct dat dit voor mij een mooie aanleiding was om de ideeën en plannen die ik al had in de komende maand ook eens te gaan uitvoeren.

Ik meldde mij officieel aan op:

http://blogspot.us12.list-manage1.com/subscribe?u=608a4777d54e71a457f60304e&id=f306079e89

en werd tevens lid van FB groep:

https://www.facebook.com/groups/geefmaand/512877385534516/?comment_id=512877845534470&notif_t=like

Dus ik ben er klaar voor!

Ik begin deze maand met het steunen van het project van Yvonne Lammertink, die via dream en donatie een rolstoelbus probeert te verkrijgen. Meer hierover in mijn volgende blog!

Geef een reactie

