Een rolstoelbus en vrijheid! Geef Yvonne ook haar vrijheid!

Uit mijn jeugd kan ik mij nog wel eens herinneren dat wij op zondagochtend op pad gingen en dat het op de snelweg dan uitermate rustig was.

Tegenwoordig verbaas is mij erover hoe druk het altijd is op de weg. We reizen schijnbaar wat af met z’n allen. Het lijkt erop dat we graag op stap gaan!

Hoe vaak ga jij niet ergens naar toe – met deze woorden begint Yvonne Lammertink haar relaas om aandacht te vragen voor het probleem om met een elektrische rolstoel ergens te komen.

Zie:  http://www.dreamordonate.nl/2405-rolstoelbus-om-mee-te-doen

Natuurlijk weet ik als geen ander hoe heerlijk het is om in die zin toch nog enige vrijheid te voelen. Het is al pittig genoeg om zoveel niet te kunnen.

Ik las al in september dat Yvonne met deze actie was begonnen en ik wilde ook een bijdrage leveren.

Echter dat kwam er niet van en nu moet het maar eens afgelopen zijn met het wel willen maar niet doen. Tijd voor meer actie!

Vandaar dat ik begin met een gift van 25 euro aan Yvonne. Het is maar een kleine druppel op een gloeiende plaat, een rolstoelbus is nu eenmaal duur.

Dus als je nu deze week weer eens op de fiets stapt of lekker in je eigen auto weg kan rijden en zelfs als je staat te wachten op een koud en winderig perron omdat de trein weer eens te laat is, bedenk dan dat het zomaar weg kunnen een groot goed is.

En laat dat dan de aanleiding zijn dat jij ook een kleine bijdrage doet en een druppel kan bijdragen. Yvonne zal blij zijn met elke druppel hoe klein ook.

Soms regent het heel zachtjes, verbaast kijk je naar alle kleine druppeltjes en verdorie de volgende ochtend ligt er toch een heuse plas!

Zoals de meeste mensen wel weten verkoop ik wenskaarten van foto’s die ik zelf gemaakt heb, van deze opbrengst steun ik ook mensen met een handicap die dit kunnen gebruiken en zal komende maand nog vaker aan dit soort projecten wat geven!

Geef een reactie

