Kunstmarkt Almere-Haven 5 en 6 september 2015!

Fotowenskaarten-5

Hallo bloglezers, ik ben een reiger en als fotokaart ben ik nieuw in de collectie!

Morgen is eindelijk weer een kunstmarkt. Voor mij de 1e in 2015. Hoewel ik mij had ingeschreven voor meer markten in 2015. Echter ik lag meerdere keren net die data in het ziekenhuis of was herstellende, dus dat ging niet door.

Helaas lijkt het weer niet echt mee te willen helpen om deze kunstmarkt dan ook droog te laten verlopen, we hopen er het beste maar van.

In 2015 kwam er ook weinig van fotograferen desondanks toch wel wat nieuwe wenskaarten kunnen maken.

Fotowenskaarten-8 Fotowenskaarten-9 Fotowenskaarten      Fotowenskaarten-4

Bovenstaande foto’s maakte ik in 2015 en zijn in mijn ogen ‘goed’ genoeg om in de collectie van Colorfullworld te komen.

Ik maakte ook meer kaarten met verschillende teksten  die in 1e instantie op de kunstmarkt verkocht zullen worden, in de webshop zullen ook in de toekomst ook meer kaarten met teksten verschijnen.

Fotowenskaarten-14 Fotowenskaarten-15

In 2014 waren er op de kunstmarkt veel mensen die niet helemaal begrepen wie de foto’s nu had gemaakt. Een vrij groot aantal mensen dacht zelfs dat de foto’s van internet waren ‘geplukt’ en ik die had  geprint en kaarten van had gemaakt.

Hoewel er in mijn kraam wel info was opgehangen, lezen mensen dat schijnbaar toch niet.

Daarom heb ik vanaf nu bij alle producten een kaartje bijgevoegd met de volgende tekst:

Fotowenskaarten-12

IMG_1075

Dit ‘infokaartje’ zit bijgevoegd bij alle wenskaarten en andere producten. Kijken of mensen het nu beter begrijpen.

Hierboven plaatste ik al wat nieuwe kaarten. Ik houd zelf ook erg van de wat meer kunstzinnige kaarten zoals onderstaande kaarten:

Welke kaart vinden jullie het mooiste van de hier in deze blog getoonde kaarten?

Fotowenskaarten-2 Fotowenskaarten-3

Naast kaarten verkoop ik ook andere artikelen, ingelijst werk, tasjes met diverse kaarten (ook leuk om cadeau te geven) en ik heb een uitgebreide collectie schriften en notitieblokjes (ook leuk als cadeautje).

IMG_1025 Fotowenskaarten-6 Fotowenskaarten-7Fotowenskaarten-13

Kun je niet naar de kunstmarkt in Almere komen, neem dan eens een kijkje in mijn webshop:

www.colorfullworldshop.nl

Niet alle artikelen in deze blog worden op dit moment verkocht via de webshop, maar de webshop zal nog worden aangevuld. Zie je op deze blog een fotokaart die je erg mooi vindt en wil je die graag als wenskaart bestellen, dan is een mailtje voldoende!

Jullie horen hoe het verliep op de kunstmarkt 2015 te Almere!

Fotowenskaarten-16

Geef een reactie

