Florina Jarig!

IMG_1061

Gisteren was Florina jarig. Ze werd alweer 10 jaar. Ondanks deze bijzondere leeftijd vierden we het dit jaar nauwelijks. Geen cadeautjes, enkel een extra botje. En het fijne, ze zeurde helemaal nergens om 😉 Het bot werd wel met veel genoegen ontvangen.

IMG_1063

Geen tijd om te gaan liggen……

IMG_1070

Ongeveer 30 seconden later- op, klaar, finito! Dat was het dan.

IMG_1068

Wij hebben nog wel iets, een bescheiden verjaardagskoek. Samen 1 kokosmacroon. Lekker!

IMG_1071

Na de korte verjaarsessie, over tot de orde van de dag. Haar kleuren.

IMG_1072

Meneer chirurg staat klaar, brr…..

IMG_1073

Voorbereidingen, in opperste concentratie

Haar-Kleuren-Kapper-Prijs

En zo zag ik er een uur later niet uit…

(BRON: haarkleurenfoto’s.blogspot.nl)

Ik was afgedraaid en stak mijn hoofd onder de dekens.

IMG_1052

Bente kwam ook op bed met aap…..

IMG_1022

Nadat ik met mijn nieuwe haarkleur weer boven het dekbed uit kwam, keek ik nog even op AH online

IMG_1079

En daarna even spieken aan welk fantastisch programma ik mijn avond uren ga besteden tot het licht uitgaat…….

Bye!

3 gedachten over “Florina Jarig!”

Geef een reactie

