Update

Het is zo lang geleden dat ik op deze blog iets schreef, dat ik maar begin met een kleine update.

Laten we het op medisch gebied het kort houden. Ik ging medio augustus na ruim 3 maanden vol urineweginfecties en heel veel antibiotica bijna zingend naar het ziekenhuis voor een Botox behandeling.

Dat zingen verging mij wel na de daadwerkelijke Botox ingreep want ik kwam nogal beroerd uit de narcose. Maar nu, ruim een week later knap ik alweer aardig op en is het wachten op de werking van de Botox die moet zorgen voor wat minder heftige urineweg infecties.

In de zomer trainde ik op alle ‘redelijk goede’ momenten veel met Bente, die inzake het werken  (apporteren/dingen pakken en betalen in winkels etc) het veelal prima doet, maar het nog altijd het erg lastig vind om niet voor mij, maar om naast mij te lopen.

Bente ziet altijd wel iets wat heel erg interessant is en ik moet echt heel erg mijn best doen haar aandacht bij mij te houden. Maar er zit echt vooruitgang in en we genieten ook erg van haar hondenstreken.

Bente en ook Florina hebben een prima zomer gehad met toch heel veel leuke balspelen. En als klapper kreeg Bente een heuse balmachine. Hier volgt nog een blog/ plog over.

Daarnaast was ik vrij druk met de perikelen rond het PGB, waar ik veel meer tijd aan moest besteden dan ik eigenlijk wil.

Maar we gaan nu gewoon verder, hoewel ik iets meer wil gaan ploggen.

Bloggen door middel van foto’s. Het typen van veel tekst kost mij veel energie (en kort van stof zijn ligt schijnbaar niet in mijn aard- hoe handig mij dit ook lijkt 😉 )

Gezien ik dol ben op fotograferen en in het bezit van een prima iphone,  lijkt mij dat een goede zet.

De inspiratie om te ploggen haalde ik van internet, met name van

www.mijnplog.nl

We zullen het zien.

Deze week ga ik vast de uitdaging aan om jullie op de hoogte te houden van de voorbereidingen van de kunstmarkt op 5 en 6 september in Almere.

En terwijl ik de laatste zinnen typte, kwam Bente met een pen aan alsof Bente wilde zeggen, anders zal ik wel even de schrijfsels overnemen.

IMG_1057

Als ik dat haar nu eens zou kunnen leren.

Tot de volgende blog- deze week nog beloofde zij vol goede moed!

4 gedachten over “Update”

  1. Leuk weer van je te horen Petra…..ik hoop dat de behandeling aanslaat het is nu wel genoeg geweest zodat je met veel plezier je kan voorbereiden op de Kunstmarkt….Bente zal je vast wel een handje helpen…;)..groetjes Fia

    Like

  2. Yes, ik had je ook gemist!
    Goed idee van dat ploggen.
    Schattig die foto van Bent met haar pen. Zeg haar ff dat de tijden verandert zijn en dat de baas nog weinig doet met pen en papier.
    Fijn, dat je er weer bent.
    Yente

    Like

  3. Hopelijk slaat die vervelende behandeling goed aan, Petra. Ik ga eens even kijken wat dat ploggen is. Ik dacht eerst dat je een lettertje fout had maar nee… het bestaat dus echt nu. Zo krijg je steeds nieuwe woorden erbij in de taal. Ik ben benieuwd naar je plogs. Groetjes, Anneke

    Like

Geef een reactie

