Colorfullworld- Webshop, ‘mijn marktkraam’ en Cards and books!

Fotowenskaarten

Het is eindelijk zover!! De nieuwe webshop van Colorfullworld staat online!

En we beginnen direct met een hele mooie actie!

Iedereen die voor 10 juli besteld krijgt 10% korting op het gehele assortiment en deze 10% korting gaat ook nog af van de al geweldige openingsaanbiedingen! Een geweldige kans om unieke fotowenskaarten of andere producten aan te schaffen voor een erg vriendelijke prijs. Kijk snel op

http://www.colorfullworldshop.nl

Naast de webshop heb ik ook een ‘kraam’ in het winkelconcept- jouw marktkraam. In de winkel van jouw marktkraam te Almere kun je een groot deel van mijn fotoproducten bekijken en natuurlijk (dat heb ik het liefste ;-)) kopen.

Ook aan de gevel van ons huis hebben we een mini verkooppuntje voor mijn kaarten en als extra ook een aantal (ruil) of koop boeken- dit in de vorm van een kastje aan onze gevel. Dus op meerdere locaties zijn mijn kaarten en andere foto artikelen nu te koop. klik voor meer informatie op de ‘foto’.

Ik zou zeggen, maak jezelf blij met een (kleine) bestelling en stuur iemand eens een mooie kaart! Dan is er nog iemand heel erg blij.

Op naar een Colorfullworld!

Een gedachte over “Colorfullworld- Webshop, ‘mijn marktkraam’ en Cards and books!”

Geef een reactie

