Ik ben er weer!

Het waren vreemde weken. In april was ik erg druk met de voorbereidingen van een markt in Utrecht om mijn kaarten te verkopen en daarbij wilde ik per begin mei mijn vernieuwde shop openen.

Het liep allemaal aardig tot het laatste weekend van april, toen ik wel erg veel pijn in mijn nieren kreeg. Ik had net besloten om voor deze pijn toch de huisarts te consulteren om te overleggen inzake antibiotica, toen ik vrij plotseling later in een avond, zo’n hevige pijn kreeg en ook zo ziek werd dat we besloten de spoedarts te laten komen en het werd al snel duidelijk dat het om een heftige nierbekkenontsteking ging.

Ambulance werd gebeld en ik ben geloof ik niet vaak zo blij geweest met het zeer snelle handelen van het ambulance personeel. Want o wat voelde ik mij ziek en ik moest echt moeite doen om bij te blijven. Het werd almaar zwart voor mijn ogen. Echter het personeel van de ambulance reageerde zeer adequaat en binnen no- time had ik echter een infuus, werd mijn maag leeg geheveld, kreeg ik allerlei medicatie en voelde mij direct toch iets beter.

Bij de spoedpost was het even wachten op de plek op de afdeling en zo lag ik in het ziekenhuis. Dat ziekenhuis beviel niet zo goed, het is nu eenmaal erg lastig met weinig personeel iemand erbij te hebben die zelf erg weinig fysiek kan en veel zorg nodig heeft. Uiteindelijk mocht ik ook wat eerder weer weg dan normaliter, omdat de zorg thuis gewoon wel geregeld is. Thuis heb ik erg rustig aan gedaan. En nu is het alweer 10 mei.

Ik ben dus helaas niet op de markt in Utrecht geweest en ook weet ik totaal niet meer wat ik nu nog wel/niet moest doen aan mijn webwinkel. Helaas dus een beetje de draad kwijt, maar die kan weer opgepakt worden.

Gezien ik toch nog wel wat meer moet opknappen, heb ik echter besloten de laatste weken van mei maar lekker te genieten. We gaan onder andere gaan wat dagen met de camper weg. In juni zet ik heel snel alles weer op een rijtje en gaan we verder waar ik eind april gebleven was.

Jammer zulke best langdurige onderbrekingen inzake de opzet van mijn nieuwe webwinkel en andere activiteiten, maar het is niet anders. Ik ga eerst even genieten! Ik hoop dat de zon zich regelmatig laat zien.

13 thoughts on “Ik ben er weer!”

  1. Ik had je al gemist! Vier jaar geleden had mijn oudste dochter een nierbekkenontsteking. Ik weet nog goed hoe ziek ze was! Helaas keek haar toenmalige vriend nauwelijks naar haar om en kreeg ze van hem niet de juiste zorg. Ik ben er diverse keren geweest om haar te verzorgen en te zorgen dat ze regelmatig wat dronk en tijdig haar medicijnen kreeg. Haar vriend zat achter zijn computer en was aan het gamen.
    Jij hebt thuis vast betere zorg! Ik hoop dat je je snel weer de oude voelt en kunt genieten van het mooie voorjaarsweer.

    Like

  2. Heftig zeg! Hoop dat het nu langzamerhand de goede kant op gaat maar ik begrijp dat je van die nierbekkenontsteking wel langzaam aan het afkomen bent. Nu de draad weer oppakken, zoals je zelf zegt. Alles op zijn tijd. Wel weer frustrerend natuurlijk dat dan zoiets er tussendoor komt. Niets aan te doen. Welcome back!

    Liked by 1 persoon

  3. Och,dat is niet zo mooi zeg! Gelukkig dat het nu weer de goede kant op gaat. Wel jammer natuurlijk dat je niet naar die kunstmarkt kon gaan maar ja, gezondheid gaat vóór uiteraard.
    Ik hoop dat jullie deze maand even lekker kunnen genieten en verder herstellen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

