Hoe fotograferen een bril uitzoeken werd….

Donderdag was een fijne ontspannen dag! We hebben de honden uitgelaten, op een terras gezeten en nog even bij Ikea wat spullen gekocht. Het terras inzake de lunch, was een noodgreep. Op googlemaps had ik in het bos in huizen, een theehuis gezien alwaar de combi honden uitlaten en lunchen in een moeite door konden. Echter het theehuis had wel een erg smalle deur en dus moesten we op het terras plaats nemen. Wel beschut en het was niet echt koud, dus dat ging net. We zaten bij het theehuis bos en hei. De honden speelden alvorens wij lunchten heerlijk in het bos, ideaal.

http://www.bosenhei.nl

Bij de Ikea kochten we betere kussens voor in mijn bed. Ik heb momenteel ‘Mensendieck’ en leer nog meer over houdingen en er waren andere kussens nodig om wat betere houding inzake mijn armen te verkrijgen. Ook kochten we nieuw bestek en 2 lampen. Bente mocht een knuffel uit de ‘sale’ kiezen. Bente was braaf, je merkt echt dat ze nu wat ouder en  wat rustiger wordt. Na deze lange dag, moe maar vooral voldaan weer naar huis. Het was best lang geleden dat we zo’n lange tijd weg waren en alles vrij ontspannen verliep.

Ik keek dan ook niet vreemd op dat ik mij vrijdag niet heel erg goed voelde. Helaas had ik er niet veel tijd voor, want ik moest wat zaken met mijn vader overleggen inzake de SVB en aantal privé zaken. Mijn vader was net bezig allerlei ingewikkelde kwesties met de belastingdienst uit te zoeken en ik moest wel meewerken omdat het om onze financiën ging.

Gelukkig kon ik tussendoor nog wel even liggen. Door de drukte kwam het dat ik de SMS/app van een van mijn hulpen mistte. Om 13.00 zou mijn hulp komen die voor mij onder andere fotografeert inzake de producten van Colorfullworld. Ik ben bezig om een betere webshop op te zetten en heb hier hulp bij.

Sander zette mij dus iets voor 13.00 in de rolstoel zodat ik nog wel wat aanwijzingen inzake de fotografie kan geven. Ik had niet veel puf, maar ja, ik wil nu eenmaal graag mijn foto’s verkopen dus ik zal wel enige moeite moeten doen. Dus mijzelf toegesproken en hup in de rolstoel.

Sander moest direct na 13.00 uur weg om naar de opticien te gaan voor een oogmeting. Toen ik echter in rolstoel zat en mijn telefoon pakte zag ik dat mijn hulp keurig geappt had, dat ze ziek was en dus niet zou komen. Door mijn dufheid en alle gedoe met SVB/belastingdienst had ik dat helemaal gemist. Eigen schuld en inherent aan onze manier van hulp inkopen en de afspraken met onze hulpen.

Ja, en toen zat er maar 1 ding op. Snel in de bus en mee naar het centrum, want Sander wilde zijn ogen erg graag laten meten omdat hij steeds vaker hoofdpijn heeft. De oogmeting gaf inderdaad aan dat de ogen van Sander slechter waren geworden en er nieuwe sterkere glazen moesten komen. Nu kwam het wel goed uit dat ik mee was, zo konden we direct een bril uitzoeken. Dus dat deden we.

En zo was ik niet met de fotografie voor een nieuwe website bezig, maar bezig om mijn echtgenoot een mooie nieuwe look te geven. Het is beste een bijzondere bril geworden! En wist ik ook weer waarom het niet heel erg snel op schiet met al mijn plannen inzake Colorfullworld. Maar ik heb straks wel een ultra moderne echtgenoot en dat is ook wat waard!

One thought on “Hoe fotograferen een bril uitzoeken werd….”

Geef een reactie

