GIVE AWAY ACTIE!

IMG_0313

Ik ga wat weggeven-

Omdat het bijna weekend is. Er al genoeg ellendige dingen gebeuren. Het altijd leuk is wat om te krijgen. Maar geven fijner is als ontvangen.

Een leuk pakket met:

  • Flow special: Do it your self
  • Flow special: Mindfullness
  • 3 fotowenskaarten uit het Colorfullworld kaarten assortiment
  • Een heerlijke plak Tony’s Choconelly met hazelnoten

Wil je kans maken op dit leuke pakket reageer dan op deze blog dat je mee wil loten. Dit kan tot zondagmiddag 15.00 uur, daarna ga ik loten. Ik maak uiterlijk maandag bekend wie er gewonnen heeft. Die krijgt het pakket thuisgestuurd.

Fijn weekend allemaal!

13 thoughts on “GIVE AWAY ACTIE!”

  1. Wat een leuk idee! Ik loot graag mee! Heerlijk lezen, ondertussen mag Swen de chocolade op peuzelen en je kaartjes van je mooie fotocollectie komen altijd van pas! Suc6!

    Like

  2. wat een leuke actie, ik doe graag mee ! ik vind de flow zo’n leuk tijdschrift maar erg duur. we hebben met een paar vriendinnen gelukkig een “doorschuifsysteem” dus mocht ik winnen dan maak je meerdere dames blij !

    Like

Geef een reactie

